Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

12 titulinio svetainės puslapio savybių, dėl kurių galite prarasti potencialius klientus (II dalis)

Tyrimas, kurį atliko marketingo kampanijų įgyvendinimo platforma „Wishpond“ parodė, kad dauguma internetinių svetainių titulinių puslapių nėra pajėgūs net 87 procentų lankytojų paversti pirkėjais. Tačiau kas Jūsų titulinį puslapį paverčia išties blogu? Tęsiame svarbiausių dalykų, kurie atbaido potencialius klientus, sąrašą.

Pirmą teksto dalį rasite čia.

  1. Sudėtingi paslaugų ar prekių aprašymai. Paslaugos, kurias siūlote, ar prekės, kuriomis prekiaujate, svetainėje turi būti aiškiai ir paprastai pateiktos bei aprašytos. Vartotojams turi būti aišku, kokią paslaugą ir prekę iš Jūsų gali gauti.
  2. Per sudėtinga puslapio tvarka. Jei norite pritraukti pirkėjų dėmesį, informaciją turite pateikti nuosekliai. Iš pradžių reikėtų pradėti nuo dėmesį prikaustančios antraštės, po to turėtų sekti ją paaiškinanti paantraštė ir pirkti raginantis mygtukas. Visuomet būtina ir reklamuojamos prekės nuotrauka ir, jei turite, video. Taip vartotojui bus aišku, kam skirtas konkretus produktas ir kaip juo naudotis. Skirdami dėmesio informacijos išdėstymo puslapyje tvarkai galite ženkliai pagerinti konversijos rodiklius.
  3. Per daug nuorodų į svetainę. Mėgindami patenkinti kuo daugiau iš skirtingų puslapių pritrauktų vartotojų nepasieksite nieko gero. Atrodys, kad Jūsų internetinis puslapis neturi aiškaus tikslo. Verčiau pasistekite pritraukti suinteresuotą auditoriją. Tuomet didesnė tikimybė, kad toks vartotojas ne tik apsilankys, bet įsigis prekę. Naudodamiesi bet kur išmėtytomis nuorodomis tinklalapyje apsilanko nesuinteresuoti pirkti vartotojai.
  4. Sunkiai suprantamas puslapio dizainas. Internete apstu svetainių, į kuria užsukus nė neaišku, kur atsidūrei. Jei turėsite paprasto dizaino ir aiškios struktūros svetainę, lankytojas iškart susigaudys, kokiu produktu prekiaujate, kaip juo naudotis ir kodėl turėtų jį įsigyti. Be to, puslapis bus greičiau atidaromas. Ilgai laukti sudėtingų dizaino sprendimų pasirodymo internetiniame puslapyje vartotojai nelinkę.
  5. Kiekviena reklama nukreipkite į tą patį puslapį. Norėdami, kad kuo daugiau Jūsų puslapyje apsilankiusių žmonių ką nors įsigytų, stenkitės, kad reklamos, nukreipiančios į svetainę, būtų pritaikytos tobulam klientui. Pritraukdami vartotojus, kurie nė neplanuoja įsigyti Jūsų produkto tik sumažinsite puslapio konversiją. Tai gali priversti prie klaidingos išvados, kad svetainėje reikia kažką keisti. Tokiu atveju galite neteikti ir lojalių vartotojų.
  6. Dėmesį blaškančios reklamos. Nors iššokančios reklamos pamažu tampa atgyvena, kai kas jas dar naudoja pagrindiniuose puslapiuose. Jos blaško dėmesį, kai jis turi būti skiriamas prekei apžiūrinėti ir įsigyti. Lankytojai turi paspausti mygtuką, kad uždarytų reklamą, o tai jau įtraukia į veiksmą, kurio atlikti niekas nenori. Taip tik atbaidysite klientų pasitikėjimą – jie gali nespėti apžiūrėti siūlomų prekių ir kuo greičiau palikti puslapį dėl šių trukdymų.

Pasistenkite laikytis nurodymų tam, kad neatbaidytumėte potencialių klientų ir greitai pastebėsite, kaip auga puslapio konversija. Naudodamiesi šiais patarimais galite sulaukti mažiau apsilankymų savo puslapyje, bet padidinsite pardavimų skaičių.

Apie autorių:

Daugiau kaip 10 metų specializuojasi web dizaino, UX/UI srityje. Sukaupta didelė patirties leidžia įsigilinti į kiekvieno projekto specifiką ir kurti aukščiausios kokybės produktus.

Oksana 

Ragauskienė

, Kūrybos vadovė

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai