Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

12 internetinio puslapio savybių, dėl kurių galite prarasti potencialius klientus (I dalis)

Tyrimas, kurį atliko marketingo kampanijų įgyvendinimo platforma „Wishpond“ parodė, kad dauguma internetinių svetainių titulinių puslapių nėra pajėgūs net 87 procentų lankytojų paversti pirkėjais. Ar žinote, kas Jūsų titulinį puslapį paverčia prastu ir kaip atbaidote potencialius klientus? Išskyrėme svarbiausius dalykus, į kuriuos būtina atsižvelgti kuriant internetinę svetainę.

1. Pasitikėjimo stoka. Jei svetainės lankytojai nepasitiki Jūsų pateikiama informacija, greičiausiai jų susigrąžinti galimybės nebeturėsite. Privalote priversti lankytojus Jumis pasitikėti. Įkelkite teigiamus klientų atsiliepimus, – tai padės pritraukti ir išlaikyti lankytojus ir paversti juos pirkėjais. Visa tai, žinoma, pagerins konversijos rodiklius.

2. Per didelis kiekis informacijos. Daug ir įvairios informacijos lankytojus erzina. Privalote pateikti tik tą informaciją, kurios reikia. Tai daryti turite kiek įmanoma paprasčiau. Sumažindami informacijos apie teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes kiekį tituliniame puslapyje priversite lankyojus svetainėje pasilikti ilgėliau.

3. Specifiniai terminai. Vienas greičiausių būdų išgąsdinti internetinės svetainės lankytojus – naudoti specifinius žodžius, kurių potencialūs klientai nesupranta. Jei siekiate pritraukti tiek srities žinovus, tiek asmenis, neturinčios nieko bendro su Jūsų parduodamomis prekėmis, kalbėkite paprastai ir aiškiai.

4. Per daug pasirinkimų. Ar Jums kada teko užeiti į parduotuvę ir beieškant Jums reikiamos prekės prieiti prie lentynos, kurioje dešimtys norimos prekės pasirinkimų? Išsyk suprantate, kad pasirinkimų yra daugiau nei jų reikia. Visiškai taip pat mąsto ir Jūsų internetinio puslapio lankytojai – jie nenori mąstyti. Jūs privalote mąstyti už juos ir parodyti, kaip jie turi elgtis kitame žingsnyje. Išlaikykite paprastą svetainės struktūrą, neperkraukite ypatingais pasiūlymais ir pasirinkimais.

5. Svarbios informacijos slėpimas. Kiekvienas pirkėjas nori gauti reikiamą informaciją kiek įmanoma greičiau. Neslėpkite svarbios informacijos, kuri galbūt paminėta tolimesniuose žingsniuose, tituliniame puslapyje. Jei, pavyzdžiui, reikalaujate įvesti kreditinės kortelės duomenis, norint apsipirkti, aiškiai tai pasakykite jau pirmajame žingsnyje.

6. Koncentracija ties vienkartinės konversijos rodikliais. Manote, konversija – puiku, nes ji apmoka sąskaitas? Tai nėra visiška tiesa. Verčiau turėti žemesnį konversijos rodiklį, bet turėti ilgalaikių klientų. Vietoje pastangų pakelti titulinio puslapio konversijos rodiklius, pabandykite atidžiai paanalizuoti gaunamas konversijas. Kaip ilgai turėsite tuos pačius klientus, koks yra paslaugų atsisakymo vidurkis ir pan. Naudokitės duomenimis ir titulinį puslapį koreguokite taip, kad jis pritrauktų ilgalaikius klientus.

Laukite tęsinio.

Reikia pagalbos? Kreipkitės į „Synergy Effect“ profesionalus ir gaukite nemokamą konsultaciją!

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai