Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

6 žingsniai, kurie padės teisingai pasirinkti internetinės svetainės sprendimų kūrėjus (I dalis)

Manau, puikiai suprantate, kad, norėdami tapti sėkmingais konkurencingoje rinkoje, savo klientams turite pasiūlyti visa, kas geriausia. Internetinės svetainės kūrimo sprendimai, dizainas ir funkcionalumas gali turėti įtakos ne tik tam, ar Jus potencialūs pirkėjai ras „Google“ paieškoje, bet ir realių pardavimų generavimui.

Apžvelgsime svarbiausius dalykus, į kuriuos reikėtų atsižvelgti (jei norite sutaupyti ne tik laiko, bet ir pinigų) renkantis internetinio puslapio sprendimų kūrėjus.

1 žingsnis. Žinokite, ko norite. Pirmas labai svarbus žingsnis – apsvarstyti internetinės svetainės tikslą, uždavinius ir rodiklius, kuriais matuosite sėkmę. Tai iš esmės yra tai, ko Jūs norite iš savo internetinio puslapio.

Pavyzdžiui, jei savo svetaine siekiate parduoti, tai yra orientuojatės į elektroninę prekybą, turėtumėte didžiausią dėmesį skirti investicijų grąžai, pardavimų konversijai ir klientų pritraukimui bei išlaikymui.

Jei įkūrėte naują įmonę ir Jums trūksta žinomumo, greičiausiai Jums bus naudinga svetainės turinį užpildyti informacija apie tai, kas esate, kokias paslaugas teikiate ar kokius produktus parduodate. Taigi šiuo atveju vizualika ir aiškus fokusas – būtinas.

Kai žinosite, ko Jums reikia tam, kad pasiektumėte savo tikslus, galėsite rinktis agentūrą pagal savo kišenę.

Ką daryti? Atidžiai peržiūrėkite įmonių, siūlančių dizaino paslaugas, ankstesnius darbus. Prieš pradedant darbą privalu įsitikinti, kad pasirinkta įmonė gali atlikti tai, ko Jums reikia. Per pirmąjį susitikimą su tiekėju peržiūrėkite ir kartu aptarkite atliktus panašaus pobūdžio projektus ir pasirinktus sprendimus.

2 žingsnis. Numatykite biudžetą. Nepirkite dramblio, jei Jums jo nereikia, tačiau nesileiskite į kalbas ir su siūlančiais katę maiše. Paprasčiau tariant, įvertinkite tai, ko Jums reikia, ką tiekėjai gali pasiūlyti ir kaip kokybiškai (ir operatyviai) geba atlikti darbus.

Kaip ir perkant bet kokią prekę posakis „gaunate tai, už ką mokate“ galioja ir interneto svetainių dizaino kūrėjų tarpe. Jei pasirinksite pigesnį variantą, greičiausiai gausite ne tokį kokybišką produktą. O tai reiškia, kad ateityje internetinė svetainė gali neatnešti norėtos naudos (kurią planavote pirmąjame žingsnyje).

Klausiate, kaip numatyti biudžetą ir už nusistatytą sumą gauti būtent tai, ko Jums reikia? Iš tiesų tai matematika. Čia turite trumpam sustoti ir patyrinėti rinką. Kiek pinigų išleidote rinkodarai ir reklamai per pastaruosius metus? O kiek per penkerius metus? Kokią apčiuopiamą naudą tai atnešė?

Ką daryti? Prašykite paslaugų tiekėjų pateikti akivaizdžius darbų kokybės įrodymus, kurie atnešė realius rezultatus. Nepamirškite pagalvoti ne tik apie kainą, bet ir apie kokybę. Vėliau, remiantis rinkos tyrinėjimų rezultatais, pasirinkite geriausią kainos ir kokybės santykį pasiūliusią ir geriausiai Jūsų poreikius atitinkančią įmonę.

3 žingsnis. Bendraukite ir mokykitės. Interneto svetainės kūrimas – kompleksinis ir techniškai sudėtingas procesas. Todėl labai svarbu, kad kalbėtumėte viena kalba. Internetinio puslapio kūrėjai turi Jums paprastai paaiškinti, ką jie daro, kaip jie tai daro ir, svarbiausiai, kodėl jie tai daro. Jei pasimetėte ir nebesuprantate, apie ką eina kalba, nesijaudinkite, – tai ne Jūsų kaltė. Tai tiekėjų klaida.

Ką daryti? Klauskite klauskite ir dar kartą klauskite! Apie procesus, metodologijas ir kt. Domėkitės, kodėl kūrėjai priima vienus ar kitus sprendimus. Jei vis dar nesuprantate, klauskite vėl. Turite žinoti, kaip panaudojama Jūsų investicija į internetinę svetainę.

Laukite tęsinio.

Reikia pagalbos? Kreipkitės į „Synergy Effect“ profesionalus ir gaukite nemokamą konsultaciją!

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai