Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Klaidos, kurių galima išvengti kuriant užklausos formą

Užklausos – duomenų bazių informacinių paslaugų organizavimo priemonė. Naudojant užklausos formas iš gaunamos informacijos galima išrinkti vartotojui reikalingus duomenis, atlikti skaičiavimus, gauti reikalingą vartotojo kontaktinę informaciją. Tokios formos gali pasitarnauti įvairiais būdais. Pateikiame dažniausiai pasitaikančias formų kūrimo klaidas, kurių išvengus, paruošite patrauklią ir informatyvią užklausos formą:

  1. Klausiama per daug informacijos

Atminkite – klientai nelinkę praleisti daug laiko nereikšmingiems dalykams. Neklauskite jums nereikalingos informacijos. Jei užtenka minimalių duomenų apie asmenį, neprašykite pateikti dar vieno naudojamo telefono numerio ar elektroninio pašto. Juk nenorite sudaryti įspūdžio, kad duomenis renkate marketingo tikslams.

  1. Netikslios užklausos formos

Dažnai susiduriama su atvejais, kai žmogus (vartotojas) net nesupranta, kokią informaciją turi pateikti. Įsitikinkite, kad vieta, kurioje vartotojas turi suvesti savo asmeninę informaciją, yra tiksliai suformuluota ir asmuo mato, kur ir kokios informacijos yra prašoma.

bad-user-experience-example-mobile-form

  1. Netinkamas maketavimas

Pasirinkite tinkamą užklausos formos maketavimą. Pavyzdžiui, sugrupuokite informaciją, kad vartotojas aiškiai matytų, ko iš jo prašoma. Atskirkite kontaktinę informaciją, kurioje prašoma pagrindinių duomenų (vardo, pavardės, el. pašto) nuo kitos reikalaujamos informacijos. Galite išmėginti dviejų skilčių pateikimo variantą. Tokiu atveju vartotojui bus patogiau pateikti informaciją ir jis matys, ar nepraleido nei vieno reikalaujamų duomenų lauko.

cfd

  1. Apie klaidą pranešančios žinutės

Vartotojai dažnai sutrinka, kai gauna įspėjimą, kad jų pateikta informacija, el. paštas ar slaptažodis pateikti neteisingai. Siekiant to išvengti siūlome iš karto, kai suvedama neteisinga informacija, apie tai pranešti įspėjamąja žinute.  Ne mažiau svarbu ir parodyti, kur padaryta klaida ir koks yra teisingas informacijos pateikimo būdas.

fcff

  1. Tikrinamojo kodo šifravimas

Užklausose dažnai vartotojų prašoma iššifruoti kodą, kad būtų įsitikinta, ar formą tikrai pildo žmogus. Kodas dažnai pateikiamas sunkiai suprantamu šriftu, su kuriuo susidūrę vartotojai sutrinka ir žinoma klysta suvesdami. Rekomenduojame tikrinamąjį kodą naudoti tik tada, kai susiduriate su dideliu kiekiu šlamšto (angl. Spam) žinučių.

  1. Nepateikiamos patvirtinimo žinutės

Vartotojui užpildžius užklausą, informuokite, kad viskas atlikta teisingai. Rekomenduojame nusiųsti vartotojui patvirtinančią žinutę į el. paštą su jo pateikta informacija. Be to, informuokite per kiek laiko informacija bus patvirtina ar į ją bus atsakyta.

 

 

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai