Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

11 svarbiausių elementų B2B elektroninės prekybos platformoms

Atnaujinate savo svetainės dizainą? O galbūt tik pradedate B2B (angl. verslas verslui, didmeninė prekyba) veiklą skaitmeninėje erdvėje? Viskas nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pradžių. Tikslinę auditoriją pasieksite, jei žinosite svarbiausius, bet dažnai problemų sukeliančius e-komercijos svetainių elementus.

Paini kainodara. B2B verslai dažniausiai turi ir taiko skirtingas kainas visiems klientams. Priskirti skirtingas kainas klientams e-komercijos svetainėse galima keliais būdais: taikant specifinę arba kiekybinę nuolaidą vartotojui, vartotojų ar prekių grupei. Natūralu, galimas ir minėtų strategijų apjungimas ar kitoks modeliavimas.

Gali būti sudėtinga išlaikyti tas pačias ir nekintančias kainas tiek prekių, tiek klientų atžvilgiu. Reikia planuoti, kaip tai pasieksite ir valdysite. Dažniausiai kainų atnaujinimui pasitelkiama automatizuota arba neautomatizuota sisteminė integracija. Reikėtų nepamiršti ir numatyti produktų ribas specialiems klientams ar vartotojų grupėms.

Lankstus savitarnos procesas. Vartotojo prisijungimas ir įvairūs jo veiksmai elektroninėje svetainėje turi atitikti unikalias Jūsų kompanijos apmokėjimo ir pristatymo taisykles. Pavyzdžiui,  pirkimo ir patvirtinimo procesų tik prisijungus vartotojui integravimą, tam tikrų produktų pristatymą su apribojimais į tam tikras valstybes, galimybė apmokėti pristatymą atvykus kurjeriui ir pan. Trumpai tariant, visa Jūsų įmonės prekybos politika turi matytis ir veikti elektroninėje erdvėje.

Vartotojo registracija. Mažmeninės prekybos atstovai dažniausiai leidžia vartotojams pirkti nesiregistruojant sistemoje. Didmenininkams registracija yra įprasta, nes tai konkrečiam vartotojui leidžia gauti jam skirtas (jau iki tol apibrėžtas sutartimi) kainas, produktus ir sąlygas. Patogu ir paprasta.

Paieška. Be paieškos sistemos puslapiuose neišsiverčia net mažmenininkai, tad B2B e-komercijoje paieškos funkcija taip pat būtina. Elektroninės komercijos platformos dažniausiai naudojasi pasirinkto tipo paieškos sistema, dažnai sava. Norėdami pagerinti paieškos kokybę ir efektyvumą (konversiją), pasirinkite modernią paieškos sistemą.

Navigacija. Suplanuokite savo puslapio išdėstymą taip, kad palengvintumėte vartotojų paieškos procesą. Tai ypatingai svarbu daug produktų turintiems puslapiams. Vienas iš svarbiausių navigacinių elementų – supaprastintas išdėstymas (siaurinant pasirinkimus pagal tam tikrą kriterijų, pavyzdžiui, kainą, spalvą, vertinimą). Taip pat galima naudoti labiausiai perkamų produktų peržiūrą, rekomenduojamus produktus, išfiltruotus remiantis pirkėjo poreikiais ar ankstesniais pirkimais.

Mobilusis jautrumas. Sparčiai augant technologijoms, kiekvienas puslapis privalo būti pritaikytas patogiam vartojimui mobiliaisiais įrenginiais.

Elektroninių laiškų rinkodara. Kartu su savo e-prekybos platforma būtinai išnaudokite ir elektroninio pašto panaudojimo galimybes rinkodariniais tikslais. Negaiškite laiko kiekvienam vartotojui siunčiant laiškus atskirai, pasitelkite tam automatizuotas elektroninių laiškų siuntimo programas, tokias kaip „MailChimp“, „Bronto“ ir pan. Žinutės bus specializuotos tikslinei auditorijai ir pagrįstos vartotojo atliktais veiksmais Jūsų puslapyje.

Greitas užsakymas. Didmenininkai dažnai tiksliai žino, ko ir kiek jie nori. Suteikite savo klientams galimybę greitai apsipirkti, sukurdami tam tikrą formą, kurioje galima įvesti prekės barkodą ir kiekį.

Keli vartotojai vienoje paskyroje. Kuomet kalbame apie verslus kaip klientus, kalbame apie daugybę žmonių, kurie gali vykdyti užsakymus naudodamiesi vienu prisijungimu. Tokiu atveju galima sukurti sistemą, pagal kurią visi vartotojai, prisijungę prie vienos paskyros, gali matyti vieni kitų užsakymus. Šios svarbios detalės labai trūksta e-komercijos platformose.

Pagalba pardavimų vadybininkams. Suformuokite savo e-sprendimą taip, kad jis sustiprintų vartotojo ir jo pardavimų vadybininko santykius. Leiskite vadybininkams prisijungti vietoje vartotojų ir daryti užsakymus, peržiūrėti produktų specifikacijas, nuolaidas, patikrinti prekių likučių kiekį bekalbant su klientais.

Užklausa kainai gauti. Puslapis gali leisti vartotojams pateikti užklausą sužinoti prekės kainą ir stebėti visą procesą.

Nepamirškite – kiekviena iš aukščiau išvardintų savybių yra svarbi verslui elektroninėje erdvėje, bet tikrai nereikia įdiegti visų jų iš karto. Jūsų verslo ir pardavimų modelis apibrėš, ką įdiegti į elektroninę prekybos platformą būtina iškart, kam dar būtinybės nėra. Nepaisant to, įsitikinkite, kad Jūsų elektroninės prekybos platforma bei jos plėtros komanda sugebės palaikyti tuos įrankius, kuriuos pasirinksite.

Reikia pagalbos? Kreipkitės į „Synergy Effect“ profesionalus ir gaukite nemokamą konsultaciją!

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai