Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

2017-ųjų web sprendimų tendencijos

Įpusėjus metams apžvelgėme svarbiausias internetinių svetainių kūrimo tendencijas. Praėjusiais metais didelis dėmesys buvo skiriamas mobiliosioms sąsajoms. Tuo tarpu 2017-aisiais, ekspertų teigimu, jau pastebima koncentracija ties patraukliu bei interaktyviu turiniu, išnaudojant visas mobiliųjų įrenginių galimybes.

Taigi trumpai apžvelgsime svarbiausias šių metų WEB sprendimų tendencijas.

  • Kliento patirtis parodo, kokią sąveiką jis turi su organizacija. Ekspertai rekomenduoja ieškoti naujų būdų, kaip bendravimą su klientais dar labiau individualizuoti. Šiemet būtina siekti maksimalaus klientų poreikių patenkinimo.
  • Analytics 2.0 programinė įranga pernai padarė didelę pažangą, jos dėka vertę įgavo SEO (angl. Search Engine Optimization) ir virtuali rinkodara. Dabar net ir mažos įmonės gali prijungti visus savo duomenų šaltinius į vieną prietaisų skydelį. Internetinės rinkodaros ekspertai tikisi, kad šiemet daugiau dėmesio bus skiriama duomenų analizei.
  • Pastebimas perėjimas nuo realaus laiko rinkodaros iki tinkamo laiko rinkodaros. Anksčiau rinkodaros dėmesys buvo sutelktas į realaus laiko (angl. real-time marketing) žinutes (el. laiškus, tinklaraščio tekstus, įrašus socialiniuose tinkluose). Prognozuojama, kad 2017-aisiais specialistai vis daugiau dėmesio skirs tinkamo laiko (angl. right time) rinkodarai.
  • Pastaraisiais metais vis daugiau žmonių vietoje rašytinės informacijos renkasi vaizdines priemones. 2016-aisiais vaizdinė informacija tapo viena iš pagrindinių rinkodaros priemonių. Tikimasi, kad 2017-aisiais vaizdo įrašai socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ taps dar populiaresni, o interneto svetainės taps dar vizualesnės.
  • Prognozuojama, kad šiemet didės pardavimai socialiniuose tinkluose. Socialiniai tinklai, anot rinkodaros specialistų, turėtų tapti ne vien pramoga. Jie turi duoti ir pridėtinę vertę verslui. Svarbu tik tinkamai pasirinkti tikslinę auditoriją ir tinkamu laiku komunikuoti.
  • Vietinė reklama (angl. native advertising) yra natūralios vartotojų patirties reklamos rūšis. Vietoje svetainės viršuje ir šonuose esančių reklamos banerių, reklama įterpiama į patį internetinį puslapį, pavyzdžiui, naujienų srautą, perkamas turinys naujienų svetainių apačioje. Prognozuojama, kad vietinės reklamos kiekis sparčiai augs. Tokio pobūdžio reklama susilaukia beveik 50 proc. daugiau vartotojų įsitraukimo nei tradicinė reklama. Be to, ji puikiai veikia mobiliuose įrenginiuose.
  • Tikimasi, kad tiek virtuali, tiek papildyta realybė užims itin svarbią vietą. Papildyta tikrovė – technologija, kuri pateikia papildomus informacijos sluoksnius ant fiziškai matomos bei suvokiamos realybės naudojant elektroninius prietaisus. Priešingai veikia virtuali tikrovė – tai dirbtinis, kompiuterio sukurtas modeliavimas specialių akinių ar ausinių pagalba, kurį naudotojas priima tarsi realią aplinką.
  • Daiktų internetas, anot ekspertų, įgis vis didesnę reikšmę. Techninės galimybės prie interneto leidžia prisijungti ne tik mums, bet ir mūsų daiktams: prietaisams, namams ar netgi drabužiams. Tai didžiulis poslinkis produktų ir rinkodaros atžvilgiu. Manoma, kad 2017-aisiais viskas (nuo garažo durų atidarymo iki drabužių) turės galimybę prisijungti prie interneto. Tuo tarpu išmaniųjų įrenginių paklausa ir toliau turėtų augti.

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai