Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Teigiama kliento patirtis – Jūsų verslo sėkmės garantas

Ne paslaptis, kad ryšys su klientu yra svarbiausias sėkmingo verslo faktorius. Dažnam kyla klausimas, kaip pateikti savo siūlomą prekę ar paslaugą. Tai bene svarbiausia užduotis siekiant užsigarantuoti savo vietą elektroninėje rinkodaroje. Pateikiame Jums keletą patarimų, kurie padės tinkamai suformuoti savo įvaizdį ir, žinoma, pažinti savo klientą.

Sukelkite entuziazmą

Susipažindamas su nauja informacija klientas tikrai netoleruos jos antplūdžio. Pirminė informacija turi būti susisteminta, pateikta paprastai ir aiškiai.

Pagalvokite apie save. Kas Jus žavėtų ir sukeltų norą tapti vienu iš klientų? Visas savo idėjas aiškiai pateikę komandai nesunkiai sukursite tolimesnį veiksmų planą. Apklausos ir surinkti duomenys visada padės suprasti, kas yra Jūsų klientas. Išlikite iniciatyvūs ir skubėkite gautą informaciją susieti su savo veikla.

Būkite kūrybingi

Sunku išlikti kūrybingu, kai reikia nuolatos stebėti vis besikeičiančius kliento poreikius, tačiau tai nėra taip sunku, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Pažinti savo vartotoją galite įvairiausiais būdais. Vartotojų apklausos ir jų aktyvumas socialiniuose tinkluose visada sukels naujų idėjų. Pabandykite sukurti keletą savo internetinės svetainės demo versijų, stebėkite potencialaus kliento veiksmus ir stenkitės išsigryninti lankytojų poreikius. Jei nusprendėte atlikti apklausą, pateikite sukonkretintus atsakymo variantus (neapsiribokite atsakymais taip, ne, nežinau).

Naudokitės įvairiomis duomenų kaupimo sistemomis

Jokiu būdu neleiskite sau sustoti prie savo jau turimos ir išpuoselėtos duomenų kaupimo sistemos. Žinoma, tai patogu ir lengva, bet ar visuomet naudinga? Nei vienai dienai negalite paleisti iš akių savo jau pasiekto rezultato. Aišku, nuolatinis tempas vargina, bet nejau nekamuoja tas paprastas žmogiškas smalsumas pažinti naujoves? Vien vedini smalsumo net nepajusite, kaip išaugo Jūsų susidomėjimas ir nekantrausite naujoves pateikti klientams.

Leiskite sau klysti

Taip, leiskite sau klysti ir nesmerkite už padarytas klaidas. Svarbiausia Jūsų užduotis – tinkamai sureaguoti ir prisitaikyti prie susiklosčiusios situacijos. Sveikas ir ramus požiūris į nesėkmę padės imtis tinkamų veiksmų tam, kad ateityje nekartotumėte tų pačių klaidų. Suklydę dar kartą išanalizuokite savo tikslus, jų įgyvendinimo realumą ir, žinoma, savo požiūrį į klientą. Tai trys svarbiausi dalykai, kurie privalo būti aiškūs iki smulkmenų norint pasiekti sėkmę versle.

Galiausiai, pagalvokite, ar kada atsiras ta riba, kai patenkinsite visus kliento poreikius ir galėsite atsipūsti. Manau, sutiksite, kad vieno ir konkretaus atsakymo nėra. Turite nuolatos stebėti, analizuoti klientų veiksmus ir laiku imtis tikslinių veiksmų. Klientas ir jo poreikiai niekada nesustos augti, todėl sustoti negalite ir Jūs.

Nežinote nuo ko pradėti? Reikia pagalbos? Kreipkitės į „Synergy Effect“ profesionalus ir gaukite nemokamą konsultaciją!

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai