Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Turinio rinkodaros strategijos svarba: ko reikia Jūsų prekiniam ženklui

Prognozuojama, kad 2017-aisiais daugiau dėmesio reikės skirti turinio rinkodaros strategijų kūrimui. Tokia strategija, kuri nėra užrašyta ir patvirtinta vadovybės, iš esmės net nėra strategija. Susisteminti tikslai, išsamūs tyrimai ir aiškus ateities planas, – tai tik keletas dalykų, kurie leis Jums pažvelgti kitaip į strategijos kūrimo procesą. Jei iki šiol išsiversdavote be turinio strategijos, metas sunerimti. Atėjo laikas aiškiai užrašyti strategijos planus. Vis dar manote, kad tai Jums nereikalinga? Pateikiame kelius dalykus, kurie privers jus persigalvoti.

Didėjanti konkurencija vis daugiau prekinių ženklų pradėjo konkuruoti savo turiniu. Įmonės stengiasi kurti naudingą, daugiau žadantį ir efektingesnį turinį. Taigi tai, kas anksčiau buvo vadinama „geru“ turiniu, iš esmės jau nebetinka. Turinio kartelė gerokai pakilo. Visai neseniai pakakdavo reguliariai atnaujinti tinklaraštį naujienomis. Norint varžytis dėl turinio kokybės šiandien, Jums prireiks kurti tokį turinį, kuris kuria vertę, ir nuolatos gerinti turinio kokybę. Svarbu sukurti ilgalaikį emocinį ryšį tarp prekės ženklo ir jo tikslinio vartotojo. Kruopščiai ir metodiškai suplanuota turinio marketingo strategija – puikus išsigelbėjimas.

Reguliariai atnaujinamas turinys kokybės dėl kiekybės aukoti nereikia, tačiau viena pagrindinių turinio rinkodaros užduočių – reguliariai publikuojamas kokybiškas turinys. Turėtumėte kruopščiai atsirinkti tas temas, kurios labiausiai atspindi Jūsų prekinį ženklą. Siekiant išlaikyti turinio atnaujinimo reguliarumą gali padėti turinio rinkodaros kalendorius, kuriame būtų numatytos konkrečios temos, data ir laikas, kada turinys turėtų būti publikuojamas. Pavyzdžiui, Jūsų tikslas gali būti du tinklaraščio įrašai per savaitę, „Twitter“ įrašai penkis kartus, o „Facebook“ 3 kartus per savaitę. Pagal poreikį turite nusistatyti konkrečius savo tikslus ir laikytis tęstinumo. Nereikėtų pamiršti ir to, kad turinio kiekis vis didėja. 2014-aisiais vidutinis tinklaraščio straipsnio ilgis sudarė 808 žodžius, 2015-aisiais šis skaičius išaugo iki 887 žodžių, o pernai perkopė 1054 žodžių ribą. Vis dažniau atsisakoma trumpų žinučių, kurių vertė yra sunkiai įvertinama. Vietoje to stengiamasi įdėti daugiau darbo ir paruošti didesnės apimties tekstą, kuris būtų vertingesnis skaitytojui. Tinkamų platformų pasirinkimas iš daugybės turimų platformų turinio sklaidai kiekviena įmonė turėtų atrasti tinkamiausią. Tikrai nebūtina stengtis tapti aktyviu visų socialinių tinklų dalyviu. Daug svarbiau turėti tinkamai sudarytą strategiją, kuri leis nuspręsti, kuriai platformai skirti daugiausiai dėmesio. Jūsų sudaryta turinio rinkodaros strategija turi atsakyti į tokį klausimą kaip, pavyzdžiui: ar kurti 10 sekundžių video, ar parašyti vieno puslapio tekstą. Turite pasirinkti tai, kas Jums labiausiai tinka ir turėti planą tam, kad išliktumėte nuolat besikeičiančioje erdvėje. Nereikėtų apsiriboti viena platforma. Sėkmingi prekės ženklai naudoja bent 2-3 skirtingus kanalus.

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Visi straipsniai