Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Visi įrašai kategorijoje “Konversijų optimizacija

Ekspertai pataria, kaip efektyviai pradėti prekybą internetu karantino laikotarpiu

Paskutiniųjų savaičių aktualijos verslams diktuoja esminius pokyčius – karantino metu jau vykdę prekybą internetu šiuo metu skaičiuoja rekordinius pelnus, ieškoma papildomos darbo jėgos įveikti milžiniškus užsakymų kiekius, tuo tarpu tradicinio verslo atstovams tenka arba žaibiškai persiorientuoti, arba prekybą stabdyti visai. ... Skaityti plačiau

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

5 būdai, kurie padidins svetainės konversijos rodiklius

Norite sukurti interneto puslapį, kuris padidintų Jūsų įmonės žinomumą ir padėtų parduoti prekes ar paslaugas? Stebėkite konversijos rodiklius. Konversija vadinamas lankytojų, atlikusių svetainėje tikslinį veiksmą, pavyzdžiui, paspaudusių Jūsų skelbimą ar nusipirkusių parduodamą produktą, procentas. Pagrindinis Jūsų tikslas – svetainės lankytojų... Skaityti plačiau