Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Trumpalaikių reklamos kampanijų poveikis

Pakartotinė rinkodara – tai būdas ne tik ištransliuoti žinutę lankytojams, bet ir skatinti juos grįžti atgal. Pakartotinė rinkodara padės internautams Jus rasti vien suvedus raktinius žodžius, kuriuos Jūs susiejote su savo teikiamomis paslaugomis ar prekėmis. Skaityti plačiau

Turinio rinkodara – naujos galimybės Jūsų verslui

Turinio rinkodara – naujos galimybės Jūsų verslui Aktualus svetainės turinys – galingas ginklas konkurencingame verslo pasaulyje. Kasdien vartotojai, ieškodami prekių arba paslaugų internete, įveda raktinius žodžius. O čia prasideda SEO (angl. Search Engine Optimization), kurio tinkamo susiejimo su Jūsų svetaine... Skaityti plačiau

Svetainių sprendimai, grindžiami UX taisyklėmis

Svetainių sprendimai, grindžiami UX taisyklėmis Internetinės svetainės projektavimas prasideda nuo pažinties su tiksline vartotojų grupe. Svarbu žinoti, kokiais kanalais vartotojai pateks į svetainę, koks yra į puslapį jau užsukusio lankytojo tikslas ir kodėl apskritai sprendimo ieškoma internetinėje erdvėje. Pats srities... Skaityti plačiau

5 būdai, kurie padidins svetainės konversijos rodiklius

Norite sukurti interneto puslapį, kuris padidintų Jūsų įmonės žinomumą ir padėtų parduoti prekes ar paslaugas? Stebėkite konversijos rodiklius. Konversija vadinamas lankytojų, atlikusių svetainėje tikslinį veiksmą, pavyzdžiui, paspaudusių Jūsų skelbimą ar nusipirkusių parduodamą produktą, procentas. Pagrindinis Jūsų tikslas – svetainės lankytojų... Skaityti plačiau
1 5 6 7 8