Uab „Interneto svetainių dizainas“ gerina organizacijos kultūrą ir keliasi į naujus namus – V. M. Putino g. 10, Vilnius

UAB “Interneto svetainių dizainas“ iškėlė naują tikslą stiprinti savo prekės ženklą „Synergy  Effect“. Įmonė visada ir visose savo veiklos procesuose siekė optimalios integracijos, kad vartotoją pasiektų nugludintas galutinis produktas. Tačiau įmonė, veikianti sparčiai besikeičiančioje aplinkoje, turi nuolatos prisitaikyti prie naujų rinkos standartų. Tai paskatino mąstyti apie giliasnę savo veiklos sinergiją, kai į procesą įsitraukia visa komanda, kiekvienas jos žaidėjas suvokia kas vyksta aikštelėje ir visapusiškai padeda savo komandai. Kompanija puikiai suvokia integruotos marketingo komunikacijos svarbą, tačiau atėjo laikas žengti dar vieną žingsnį į priekį ir nertis į integruotos (korporatyvinės) komunikacijos vandenis. Dažnai prekės ženklo stiprinimo strategija prasideda ir baigiasi nauju firminio stiliaus formavimu,  tačiau siekiant esminių pokyčių ir rezultatų prekės ženklo stiprinimo procese, neužtinka sukurti dailų logotipą, viskas prasideda nuo organizacijos narių suvokimo: kas mes esame ir kur norime būti. Integruota (korporatyvinė) komunikaciją, tai visapusis procesas, efektyvesnė organizacijos marketingo strategijos versija. C. B. M. van Riel, C. J. Fombrun (2007) išskiria tris į uždavinius orientuotų komunikacijų grupes organizacijoje: vadybos komunikacija, marketingo komunikacija ir organizacinė komunikacija. Šios trys organizacijos komunikacijų grupės sudaro integruotos (korporatyvinės) komunikacijos sistemą (žr. 1 lent.).

Vadybos komunikacija apima komunikacijas vadybiniame lygmenyje, kuomet siekiama išvystyti visiems žinomą organizacijos viziją, sukurti ir palaikyti pasitikėjimą organizacijos vadovais, inicijuoti ir vadovauti pokyčių procesui, sustiprinti darbuotojų identifikaciją su organizacija (C. B. M. van Riel, C. J. Fombrun 2007). Organizacijoje yra pakankamai daug koncepcijų, kurios aktualios ir susijusios su vadybine komunikacija (žr. 1 lent.). Vienalytė organizacijos komunikacijos sinergija, tai ilgas ir pastovus procesas. Taigi vienas iš iškeltų uždavinių prekės ženklo „Synergy Effect“ stiprinimo procese yra  stabili ir stipri organizacijos kultūra. Stipri organizacijos kultūra, tai dar vienas bruožas išskiriantis „Synergy Effct“ iš konkurentų. Iš smulkių detalių kuriama aplinka ir kiekvieno darbuotojo indėlis, tai organizacijos kultūra, kuri palaipsniui formuojama diena iš dienos. Taip nuosekliai augdama UAB „Interento svetainių dizainas“ užaugo ir persikėlė į naujus namus kur darbuotojus kiekvieną dieną pasitinka jaukūs ir patogūs kabinėtai, o klientų laukia entuziastinga ir darbui bei kompanijai atsidavusi „Synergy Effect“ komanda.

Nuo rugsėjo 1 d. UAB „Interneto svetainių dizainas“ galima rasti nauju adresus V. M. Putino g. 10, Vilnius pasirengusius dar efektyviau ir kokybiškiau pagelbėti savo klientams.

Teksto autorė: Airida Vasyliūtė


Informuojame, kad šiame tinklapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.Sužinoti daugiauSUTINKU