Elektroninę (internetinę) parduotuvę mes suprantame kaip pilnavertį verslą virtualioje erdvėje. Kai klientai mūsų klausia: Kiek kainuos sukurti elektroninę parduotuvę ? – mes iš pradžių įsitikiname, kad klientas turi pilnai išdirbtą elektroninio verslo strategiją, su visais verslo strategijai būdingais elementais. Tik turint gerai paruoštą strategiją, mes galime imtis darbo, nes tik tokiu atveju, tai veda į sėkmę.
Elektroninio, kaip ir bet kokio kito, verslo esmė yra parduoti. O pardavimas yra kliento elgsenos įtakojimas. Tik gerai pažįstant klientų elgseną, ją gali efektyviai ir teisingai įtakoti. Kliento elgsenos pažinimas ateina per kryptingos ir nuoširdžios veiklos patirtį.
Mūsų rekomenduojama el. komercijos valdymo platforma yra atvirojo kodo sistema PrestaShop.