Mūsų naujo vardo istorija

"Synergy effect" - tai ne tik naujas vardas. Tai naujas prekės ženklas, pasakojantis apie sėkmingą septynių metų misiją kūrybinės interneto rinkodaros srityje.
"Interneto svetainių dizainas" - buvo pirmasis mūsų misijos pavadinimas, kuris šiandien jau nebeatitinka to, kas mes esame, ką mes siūlome ir ką mes galime įgyvendinti.
"Synergy effect" - tai mūsų siekis judėti į priekį ir nevaržyti savęs jokiais rėmais. Tai vardas, reiškiantis, jog dviejų ar kelių veiksnių veikimas kartu, sukuria didesnę vertę, negu suminis veikimas atskirų. Tie veiksniai - tai rinkodaros priemonių, suformuotų tam tikram tikslui efektyviai siekti, įgyvendinimas. Pagal kompanijų iškeltus tikslus, mes sudarome efektyviausių priemonių kompleksą, kurį įgyvendinant, susidaro sinergijos efektas. Juo pagrįsta mūsų darbo filosofija.
"Synergy effect" pozicionavimas - integruota interneto rinkodara. Mūsų paslaugų spektro kryptys apima kūrybą, dizainą, rinkodarą, verslo valdymą, modernizavimą, optimizavimą, naudojant interneto technologijas. Tai reiškia, kad mes ne tik formuojame interneto rinkodarą, bet ir rinkodarą apskritai.
"Synergy effect" priklauso įmonių grupei "Seed group", kurią sudaro:
"ST Impress" - kūrybinė rinkodaros agentūra,
"Sinage Pictures" - trimatės ir kompiuterinės grafikos sprendimai,
"Synergy effect" - integruota interneto rinkodara.

 

Informuojame, kad šiame tinklapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.Sužinoti daugiauSUTINKU